×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.
Ruilen & retourneren bij Home Center

Ruilen & retourneren

Het kan voorkomen dat je het bestelde product niet aan je verwachtingen voldoet. Afhankelijk van je aankoop en het moment van melden zijn er mogelijkheden voor het annuleren, ruilen of retourneren van je bestelling.

Waar heb je de bestelling gedaan?

Bestelling webshop


Heb jij een bestelling bij onze webshop gedaan en wil je dit annuleren of heb je het product ontvangen en is het niet zoals verwacht? Dat kan gebeuren! Bij Home Center is het retourneren, ruilen of annuleren van webshopbestellingen geen probleem.

Voordat je artikelen gaat retourneren is het verstandig om eerst contact op te nemen met de afdeling Sales:

Ga naar het contactformulier

Retourneren

Bij Home Center krijg je 14 dagen bedenktijd op je webshopbestelling. Voldoet het niet aan je verwachtingen, dan mag je het naar ons terug sturen. Zorg ervoor dat het artikel echt nieuw blijft! Bekijk ook onze retourvoorwaarden & algemene voorwaarden.

Hoe retourneren?

Vul het retourformulier in en voeg deze toe aan je pakket. Je mag het product terugsturen naar het volgende adres:

Home Center Wolvega
T.a.v. afdeling retouren webshop
Frisaxstraat 12
8471 ZW Wolvega

Retourvoorwaarden webshopbestellingen

  • Om hygiënische redenen kunnen wij bepaalde artikelen niet retour nemen, tenzij de artikelen in een ongeopende verpakking en/of ongebruikte en schone staat geretourneerd worden. Dit geldt onder andere voor hoofdkussens, dekbedden, dekbedovertrekken, bed- en badtextiel, matrassen en keukentextiel.
  • De retourkosten zijn voor jouw rekening (ook wanneer het om grotere meubelen gaat).
  • Wil je de meubelen laten ophalen? Dat is mogelijk, maar hier zijn wel extra kosten aan verbonden (vanaf €75,-). Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.
  • Beschadiging mag niet voorkomen, we vinden dit dan ook heel vervelend voor je. Als het bestelde product is beschadigd, neem dan contact met ons op. Home Center neemt in geval van beschadiging de verzendkosten voor haar rekening. De gemaakte verzendkosten (bij PostNL) voor het retour sturen worden na aflevering op je rekening gestort. Stuur de artikelen altijd compleet en indien mogelijk in originele en onbeschadigde verpakking retour.

Ruilen

Het ruilen van artikelen uit de webshop, is hetzelfde als retourneren en een nieuw artikel bestellen. Ook hiervoor gelden de retourvoowaarden. Natuurlijk mag je het product ook ruilen of retourneren in onze winkel te Wolvega. Voordeel hiervan is dat je geen extra verzendkosten hoeft te betalen.

Annuleren

Als je jouw bestelling wilt annuleren, neem dat zo snel mogelijk contact met ons op! Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze makkelijk annuleren het storten wij het aankoopbedrag (inclusief de verzendkosten van de bestelling) binnen 14 dagen terug.
Is je bestelling al verzonden? Volg dan de retourprocedure en bijbehorende voorwaarden.

Bestelling winkel


Heb jij in de fysieke winkel van Home Center een aankoop gedaan en wil je deze bij nader inzien toch retourneren?

Retourneren, annuleren of ruilen

Afhankelijk van het artikel wat je hebt gekocht, is retourneren, ruilen of annuleren mogelijk. Bekijk ook de algemene voorwaarden.

Hoe retourneren, ruilen of annuleren

  • Gaat het om een woonaccessoire zoals een sierkussen of vaas? Kom langs in de winkel en vraag naar de mogelijkheden bij de desbetreffende afdeling van aankoop.
  • Gaat het om een op maat gemaakt of op maat besteld meubel? Het is in de meeste gevallen niet mogelijk om op maat gemaakte en op maat bestelde meubels te retourneren.
  • Gaat het om overige meubels en woonaccessoires? Neem contact op met de desbetreffende afdeling en verkoopadviseur voor de mogelijkheden.

Wanneer een product retour wordt genomen ontvang je daarvoor een tegoedbon, welke je op elke Home Center afdeling kunt besteden.