•  
     
    Gratis levering *
  •  
     
    Groot assortiment
  •  
     
    Laagste prijsgarantie
  •  
     
    Veilig bestellen
  •  
Verzenden en bezorgen

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestellingen bij Stoelenconcurrent.nl worden op 2 manieren bezorgd: per post of door één van onze medewerkers.

Gratis bezorging door Stoelenconcurrent*
Wij nemen contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak door onze bezorgdienst. We streven ernaar om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Een groot deel van de verzendingen hebben we dan ook in eigen beheer. Wij doen ons uiterste best om samen met u een geschikte leverdatum in te plannen.

Per post
Als uw bestelling per post verstuurd word ontvangt u per e-mail een Track & Trace e-mail van Stoelenconcurrent.nl. In de Track & Trace e-mail staat een code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Stoelenconcurrent.nl streeft ernaar om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Zodra de artikelen in ons magazijn aanwezig zijn, worden deze binnen 10 werkdagen geleverd. We maken hiervoor met u een afspraak.

De levertijden van Stoelenconcurrent.nl zijn:
Op voorraad (levering binnen 10 werkdagen)
1 - 2 weken
2 - 4 weken
4 - 6 weken
6 - 8 weken
8 - 10 weken

De bovenstaande levertijden zijn verschillend per artikel. Bij elk artikel staat aangegeven wat de desbetreffende levertijd is.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Momenteel is het niet mogelijk om uw bestelling op te halen. We proberen samen met u een juiste bezorgdatum en -tijd af te spreken.

Wat gebeurt er als verschillende artikelen een verschillende levertijd hebben?

Bij Stoelenconcurrent.nl kan het voorkomen dat verschillende artikelen in uw winkelwagen verschillende levertijden hebben. Dit betekent dat u rekening moet houden met de levertijd die het langst duurt. Stoelenconcurrent.nl werkt niet met het uitleveren van een bestelling in delen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb doorgegeven?

Mocht u per ongeluk een incorrect afleveradres ingevoerd hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij kosteloos uw afleveradres aanpassen. Mocht het pakket verzonden zijn per post en indien wij dit retour krijgen dan wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug naar u overgeboekt en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte adres.

Gratis levering in heel Nederland*

* Stoelenconcurrent.nl bezorgt alle bestellingen binnen Nederland gratis, m.u.v. de Waddeneilanden. Voor leveringen op de Waddeneilanden of leveringen naar België verzoeken we u contact op te nemen.