Bel onze klantenservice 040-2455330
  •  
     
    Gratis levering *
  •  
     
    Groot assortiment
  •  
     
    Laagste prijsgarantie
  •  
     
    1000m2 showroom
  •  
Klachten en geschillen

Klachten en geschillen

Klachtenprocedure

Wij vinden een goede dienstverlening aan u als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor u te vinden.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Indien u een klacht heeft kunt u deze per e-mail aan ons kenbaar maken op info@stoelenconcurrent.nl. Indien het een productgerelateerde klacht is verzoeken wij u waar mogelijk foto's mee te sturen waarop deze klacht zichtbaar is. Hierdoor kunnen wij zorgen voor een spoedige afhandeling.

Hoe wordt uw klacht afgehandeld?

De bij ons ingediende klacht wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoord. Wij streven er echter naar om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van uw klacht (doordat deze teruggekoppeld moet worden met onze leveranciers), dan ontvangt u binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer u een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

Bent u het niet eens met het antwoord op uw klacht?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met ons antwoord op uw klacht. Indien u zich niet kunt vinden in de uitkomst, dan heeft u 6 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doet u door ons per mail te laten weten dat u het niet met ons eens bent en dat u een andere oplossing wilt.

Bent u het alsnog niet eens met de uitkomst?

Heeft u onze klachtenprocedure helemaal doorlopen en bent u het niet eens met de uitkomst, dan kunt u er voor kiezen om een geschil in te dienen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel Waarborg. Dit kunt u doen op de website van de geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl.

Ook kunt u beroep doen op het Europese geschillenplatform (ODR). Hiervoor kunt u gaan naar http://ec.europa.eu/consumers/odr/