•  
     
    Gratis levering *
  •  
     
    Groot assortiment
  •  
     
    Lage prijzen
  •  
     
    Veilig bestellen
  •  
Bestellen

Eenvoudig en veilig online bestellen bij Stoelenconcurrent

Bij Stoelenconcurrent.nl vinden we het erg belangrijk om u zoveel mogelijk te begeleiden bij een online aankoop. Stoelenconcurrent heeft daarom een duidelijk overzicht gemaakt van mogelijke vragen waar u tegen aanloopt.

Hoe plaats ik een bestelling? Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Hoe vind ik een artikel? Wat als een bepaald artikel toch niet op voorraad is of een langere levertijd heeft?
Hoe veilig is het bestellen via Stoelenconcurrent.nl? Ik krijg een error of foutmelding tijdens het bestellen, wat moet ik nu doen?

Staat u vraag hier boven niet bij? Neem dan contact op met één van onze medewerkers via ons contactformulier .


Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Stoelenconcurrent.nl werk eenvoudig en kan snel. Heeft u als eens eerder besteld bij ons? Dan kunt u er voor kiezen om in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Het wachtwoord van het persoonlijke account kunt u vinden onderaan uw vorige bestel e-mail. Het is uiteraard niet noodzakelijk om eerst in te loggen. Heeft u nog nooit eerder besteld bij Stoelenconcurrent.nl? Dan allereerst welkom op onze webshop!!

 
Door middel van een vier-stappenplan leggen wij u eenvoudig uit hoe u een gewenste bestelling kunt plaatsen.

Stap 1. Winkelmand
Wanneer u een bestelling wilt plaatsen klikt u op een product naar keuze. Bij het maken van de keuze kijkt u naar de gewenste kleur waarin u het artikel wilt bestellen. Wanneer u dit gedaan heeft klikt u op de knop IN WINKELMAND. U kunt zelf aangeven hoeveel exemplaren u van het artikel wilt bestellen. Wilt u nog even verder winkelen drukt op de knop VERDER WINKELEN, wilt u de bestelling afronden drukt u op de knop BESTELLING AFRONDEN. Heeft u het verkeerde artikel in uw winkelmand geplaatst kunt u deze eenvoudig verwijderen door middel op de knop 'X' te klikken.

Stap 2. Invullen van uw gegevens
Bij het invullen van de gegevens vragen wij u uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk in te vullen. Indien uw bestelling op een ander adres geleverd moet worden vinkt u het vakje AFWIJKEND BEZORGADRES aan. Vervolgens kiest u de gewenste betaalmethode, en indien u over een actiecode beschikt kunt u deze hier invullen. Mocht u een opmerking of speciale instructies willen toevoegen dan vult u deze in het OPMERKINGEN veld in. Vervolgens klikt u op BESTELLING AFRONDEN.

Stap 3. Controleer uw bestelling
Controleer uw bestelling. Mocht er iets niet kloppen aan uw bestelling dan kunt u deze nog wijzigen door op GA TERUG te klikken. Vergeet niet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Indien alle gegevens juist zijn, klikt u op BESTELLING PLAATSEN

Stap 4. Betalen van de artikelen

Afhankelijk van de door uw geselecteerde betaalmethode wordt u door gelinkt naar een beveiligde betaalomgeving. Daar kunt u uw bestelling afronden. Wilt u toch op een andere manier betalen? Klik u dan op VORIGE om de betaalmethode aan te passen.

Hoe vind ik een artikel?

Bent u op zoek naar een specifiek artikel dan kunt u deze het eenvoudigst vinden door gebruik te maken van de zoekbalk (rechtsboven). De zoekbalk kunt u altijd vinden rechts bovenaan onze webshop. In de zoekbalk kunt u alles vinden waar u naar op zoek bent. Voorbeeld: een specifieke productnaam, lederlook of kleur. U krijgt meteen een overzicht van de gevonden artikelen die aan uw zoekopdracht voldoen. Daarnaast is het bij onze webshop ook mogelijk om middels het filter wat ruimer te zoeken.


Hoe veilig is het bestellen via Stoelenconcurrent.nl?

Het bestellen en betalen van artikelen bij Stoelenconcurrent.nl is veilig. Middels een SSL-verbinding (beveiligde verbinding) wordt alle informatie welke u invoert, zoals persoonsgegevens en bank- of creditcardgegevens versleuteld. Dit betekent dat al uw persoonlijke gegevens beschermd zijn voor de "buitenwereld".

Wat als een bepaald product toch niet op voorraad is of een langere levertijd heeft?

Het voorraadsysteem van Stoelenconcurrent.nl houden wij dagelijks up-to-date. Toch kan het weleens voorkomen dat een bepaald product niet op voorraad is of een langere levertijd heeft. In dit geval zullen wij contact met u opnemen voor een passend alternatief. Als wij geen passend alternatief kunnen bieden zullen wij het betaalde bedrag terug storten op uw rekening.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling per mail of per telefoon annuleren. Bij het annuleren willen wij u vragen om wel de reden van annulering te vermelden aan het team van Stoelenconcurrent.nl. Bij annulering per e-mail kunt u het sturen naar info@stoelenconcurrent.nl onder de vermelding van ANNULERING BESTELNUMMER + REDEN. Een van onze medewerkers zal een bericht terug sturen indien uw bestelling is geannuleerd. Het vooraf betaalde bedrag zal binnen 7 werkdagen terug op uw bankrekening worden gestort.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat moet ik nu doen?

Probeer de pagina nogmaals te laden. Mocht deze melding opnieuw verschijnen, neem dan contact op met info@stoelenconcurrent.nl. Onze medewerkers helpen u direct bij het afronden van u bestelling!